Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმოისწრაფიშვილი, ე.-
dc.contributor.authorკუპატაძე, ნატალია-
dc.date.accessioned2016-08-29T08:05:19Z-
dc.date.available2016-08-29T08:05:19Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171122-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- 1. ლიტერატურის მიმოხილვა -- 2. შედეგები და მათი განსჯა -- 2.1. სატვირთო მატარებლის წონის ნორმის განსაზღვრის თავისებურებანი რთული რელიეფის პირობებში; დასკვნა -- 2.1.1. მატარებლის წონის ნორმის განსაზღვრის თავისებურებანი თბოწევის გამოყენებისას რთული რელიეფის პირობებში -- 2.1.2. სურამის საუღელტეხილო რკინიგზის უბანზე თბოწევის გამოყენების შესაძლებლობის გამოკვლევა -- 2.1.3. დამუხრუჭებით სვლის რეჟიმის ანალიზი თბომავლის წევის შემთხვევაში -- 2.1.4. თბომავლის გავლა მცირერადიუსიან მრუდებში -- 2.1.5. სანიტარულ-ჰიგიენური და ეკოლოგიური მდგომარეობა თბოწევის გამოყენებისას რეკომენდაციები -- 2.2. გამყოფი პუნქტების განლაგების თავისებურებანი რელიეფის პირობებში -- 2.2.1. ციცაბო ქანობიან დაღმართებზე სატვირთო მატარებლის დამუხრუჭების სითბური რეჟიმის გამოკვლევა -- 2.2.2. თეორიული გაანგარიშების შედეგების შეჯერება ექსპერიმენტების მონაცემებთან -- 2.2.3. ციცაბო დაღმართებზე უწყვეტი დამუხრუჭების დროის დადგენა; 2.3. დაღმართის მაქსიმალური სიგრძის დადგენა ხუნდების გაცვეთის პირობით -- 2.4. აღმართის მაქსიმალური სიგრძის დადგენა ელექტრული ძრავების გადახურების პირობით -- 2.5. ციცაბო დაღმართებზე მატარებლის დამუხრუჭების თავისებურებანის გათვალისწინება რკინიგზების დაპროექტებისას -- 2.5.1. გადასარბენის მაქსიმალური სიგრძის დადგენა ორლიანდა გიანი რკინიგზებისათვის; 2.5.2. ერთლიანდაგიანი რკინიგზის ხაზის გადასარბენის ოპტიმალური სიგრძის დადგენა -- 2.6. მატარებლის უსაფრთხო მოძრაობის პირობების გათვალისწინება რკინიგზების დაპროექტებისას -- 2.7. მთიან პირობებში რკინიგზის გამყოფი პუნქტების მოედნების განლაგების სქემები -- 2.8. გამყოფი პუნქტების სქემების განლაგების ზოგიერთი თავისებურებანი მდინარის ხეობებით ტრასირების დროს -- 2.9. ნაშრომის პრაქტიკული რეალიზაცია -- 3. დასკვნები -- გამოყენებული ლიტერატურა.-
dc.format.extent135 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceრკინიგზის დაპროექტების ზოგიერთი თავისებურებანი რთულ მთიან პირობებში/ ნ.კუპატაძე; დის...დოქტ. აკად. ხარ. /ხელმძღვ.: ე.მოისწრაფიშვილი; საქ. ტექნიკური უნ–ტი; თბ., 2012 – 135 გვ. - -ბიბლიოგრ.: გვ. 130–135. UDC: 725.4.011:625 1/5 (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.565)en_US
dc.subjectრკინიგზის დაპროექტებაen_US
dc.subjectტექნიკა და მომიჯნავე დარგებიen_US
dc.titleრკინიგზის დაპროექტების ზოგიერთი თავისებურებანი რთულ მთიან პირობებშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf4.93 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf496.65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.